Ändringar =)

Hehe har lekt lite med min blogg under dagen.. Ifs så gillade jag min header som jag hade innan men jag har ju fortfarande kvar den på datorn så man kan alltid byta tillbaka. Tyckte att den nya var roligare ifs, kanske inte sååå jättefin men jag kanske kommer på något nytt snart ändå, hihi =)
La även in en klocka, den var faktiskt riktigt fin. Vill ändra något mer men jag vet inte vad! Kanske textstilen eller något, får se =)

Har inte gjort ett skit idag. Varit ensam hemma bara och softat framför datorn & tv:n preciiis som vanligt, hehe =P

Är sjukt trött egentligen och ska sova snart! Måste upp tidigare imorgon för att gå (!!) till skolan eftersom det inte går någon buss vid den tiden vi hade tänkt att filma! Humf..! =/ =/

Snälla ge mig nästa Fredag och en biljett till Halmstad NU!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0