ÄNTLIGEN HELG!

Åååååh fyfaaaan vad skönt! Helg, helg, helg & helg! =D <3 Orkade verkligen en till sekund i skolan, fyfan eller.. Dessutom så har det börjat snöa lite här och där i närheten av Göteborg! =) Ifs så vet jag att det kommer bli blask av snön ganska snart eftersom det är plusgrader hela tiden.. Men bara att få se när det snöar tätt är så sjukt underbart! <3

Ikväll blir det softar kväll med tv. Idol och Postkodsmiljonären! =) Mysigt.. Älskar Fredagskvällar! Borde ifs egentligen plugga lite matte men jag vet inte om jag orkar. Kan ju alltid ta boken och lösa några små uppgifter. Det är ju verkligen viktigt att jag ligger i hårdträning med matten redan från början på dom nya kapitlen annars kommer jag ALDRIG (!!) fatta något sen. Usch ja, det är sant. Jag har tyvärr inte den förmågan att tänka logiskt så därför är matte knappast ett av mina favoritämnen!

Nej men nu ska jag snart äta och kolla tv =) Skriver väl senare ikväll kanske..

Puss!


Finaste bilden =) Synd bara att färgerna inte är liiika fina som i verkligheten men det får duga =) <3

image65


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0