Godnatt Sverige!

Jaha ja. Så här var vi igen då. Söndag kväll, på gränsen till natt. Jag hatar verkligen Söndags kvällar! När man är hemma så finns det inget bra på tv och när man inte är hemma innebär det en hemresa! Dessutom så är det skola dagen efter och det är verkligen en lång skoldag med. För mig så startar en ny IV-kurs! Dans & koreografi.. Låter kul, hoppas det blir kul. Trots att det är Måndagar & Torsdagar från halv 3 till halv 5 vilket innebär att de närmaste 2-3 veckorna kommer jag vara hemma vid 5 medans tiden efter det så kommer jag säkert komma hem om jag har tur, runt halv 6. Ja just det, vi ska ju flytta snart! Den 24:e har vi bestämt att då körs alla grejer till Linné och den 30:e överlämnas huset! ='( Mitt älskade hus.. Jag har bott här hela mitt liv! Klart som fan att jag ser framemot att bo mitt i stan men fan. Det blir svårt att vänja sig. Ingen riktig utsikt och varken något lugn.. Men det går nog bra ändå får man ju hoppas! =)

Det ända jag kan glädja mig med denna veckan är att jag kaaanske åker till baby på Fredag! <3 Hoppas verkligen att det går.. Saknar honom såååå mycket! ='(

Menmen.. Nu ska jag väl försöka sno tv:n en stund från mammut för att sedan gå och lägga mig runt 11, halv 12..

Goodnight Sweden..

Puss!


Innan utgången till Gamleport ett tag sedan!
Kanske inte världens bästa kort men jag hade bråttom =P

image66


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0