Hemma & likszooom prov igen ba va =(

HAHA sicken rubrik elr =P Jo men vafan. Det har visat sig att jag tydligen har självförsvar idag igen! Aaargh! Så nu ska jag snart sticka till bussen och ha prov. Praktiskt också. Fan då.. Wiiie yttligare ett ig =)

Jaja, har hittat alla The Hills säsonger! Lyckan är typ fullständig nu, hehe.. Ifs så hackar dom lite men det gör verkligen inget eftersom The Hills bara är bäst! <3

Helgen hos älsko var underbar! Var där ända sedan Torsdag och det behövde jag verkligen, minst sagt! Lägenheten är sjukt fin nu och jag känner att jag mer än någonsin vill flytta in där! Har ingen lust att bo kvar i Lerum längre. Behöver ju min baby varje dag!! Älskar honom! Han är mitt allt!  ♥

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0