I'm in school..

Yesyes det är jag! Imorse hände nog det hemskaste =/ Alex hade värsta läskiga grejen i ögat. Det var liksom helt svullet längst ner och så var det jättemycket var blandat med ngt annat, ingen aning vad..!? Iaf så fick jag vänta till 8 för att ringa till Blå Stjärnan - djursjukhus.. Dom jävlarna på akuten ville typ inte ta emot mig så dom lät mig vänta i en timme. Tack för det.. Tänk om han hade dött eller något ='( Nej usch jag vill inte ens tänka på det. Jag har iaf ingen aning om vad det var och hur hans öga ser ut nu, jag måste ju vara här fram tills 3.. Men mammut har iaf inte ringt eller så och vi kom överrens att hon skulle göra det om det blev något allvarligt! Så hoppas han mår bättre nu, min lilla älskling <3

Gör inget speciellt i skolan. Blev så jävla arg nyss för jag kanske är tvungen att betala 100 kr varje dag för att få åka till skolan och hem men så pratade jag med läraren så kom vi på att jag får typ ringa och fixa det imorgon eller så så det kanske löser sig! =) Hoppas det..

Ska spela lite på king nu..

Puss!


Min lilla älskling, försvinn inte! <3

image50

Sica
2007-11-13 @ 18:41:55

haha precis så gör man ;) Tack för din röst! Rösta imorn igen för att öka chansen att din favorit vinner och att du själv får något kul på posten ;D

izsasza
2007-12-02 @ 16:57:41

sööt hund!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0