Ja, jag lever =) .. Nästan

Alltså vafan.. Jag har inte bloggat på typ en vecka. Fattar inte, jag har liksom bara inte pallat. Har varit fullt både hemma & i skolan.. Sitter iaf i skolan nu, har lektion om en timme & så väntar jag på mina kumpaner som är och smider planer under vatten haha =P

Förresten så spenderade jag första natten i Linné! Gick väl helt okej, gick ifs och la mig skitsent typ vid 1 och sen så vaknade jag konstant under natten. Så jag är helt död idag. Vi flyttade ju allt igår och innan det, typ i Lördags så packade vi ner verkligen allt.. Så ja, jag har vääääärsta träningsverken och så kommer det bli mer! Jag ska ha dans idag ju och sen efter det så ska jag hem till huset och städa.. Kommer nog dö eller så. Kom gärna på min begravning =) haha nej skoja..

Baby, kom hiiit. Jag orkar inte vara utan dig mer! Har ju gått ungefär 2 veckor sedan vi sågs senast! Och det är ändå 2 veckor kvar. Längsta väntetiden på evigheter ='(  - Miss you ♥

Puss!

Emma
2007-11-26 @ 21:27:53

hahaha hmmm... vi smidde ju verkligen många planer å såå xD
..helt döda som vi va efter den jääävla simmningen :|
..å sen dansen.. jag kan allvarligt inte gå utan att det gör ont överallt nu
:S
...haha love you

theonlymee
2007-11-27 @ 11:22:53

svar: aha, häftigt. :D är du fortfarande tillsammans med honom eller?

theonlymee
2007-11-27 @ 13:14:19

svar: åhh, vad kul. då får jag säga grattis i förskott till 8 månder för dig också då. :D

Sica
2007-12-01 @ 17:02:11

Ledsen men röstningen avslutades igår. Var med och rösta på nya bloggar nästa vecka eller delta själv med din! För att bli Månadens blogg måste man först vinna en Veckans blogg tävling. Tipsa dig själv eller någon annan grym blogg! /Sica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0