Livet leker igen =)

Alex mår braaaaaa igen.. Var hos veterinären idag och han hade typ ett rivsår i ögat så vi fick salva och massa sånt så nu kommer han nog bli mycket bättre! =D

Gick aldrig till skolan idag så kompenserade det med att räkna matte förut! Och jag fattade faktiskt ganska bra, för att börja på ett nytt kapitel helt själv med ganska svåra tal (för mig iaf) så är det verkligen duktigt =) Kände mig så stolt när jag löste allt själv och fick beröm av älsko! =) <3

Dessutom så blir det mer beröm & myyyys i helgen! =) Ska nämligen till Halmstad, wiie.. Känns verkligen som att det är mitt andra hem, hehe =)

Menmen, nu ska jag väl dega lite framför tv:n & så..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0