Skola & sååå...

Är i skolan nu.. Hade sjukt underbart i Halmstad! Vill dit igen. Pallar aldrig åka hem mera.. Och det var helt sjuke läskigt. I Fredags när jag satt på bussen så sa dom först att bussen skulle bli lite försenad, typ 10 min, sen så sa dom igen att det var någon bomb vid centralen.. Så all trafik fick ledas iväg någon annanstans av polisen och så skulle iaf bussen åka en annan väg. Så tar den en helt onödig omväg och åker typ på smågator i en halvtimme innan den kommer till Mölndal till motorvägen och fortsätter! Helt cp ju. Det fanns ju liksom en avfart kanske 5 min från centralen som den hade kunnat ta. Så blev bussen iaf försenad! Argh, blev lite arg där fan. Kändes som man var på väg till Lappland haha =P

Iaf.. Mm som sagt, är i skolan nu och det typ suger. Jag vill hem, vi har ju så jävla mycket att göra hemma så känner att jag inte hinner med skolan liksom.. Jag gör ingenting här ändå! Jag har suttit hela jävla förmiddagen och letat efter billiga flygresor till Mexico i juni! Hoppas så sjukt mycket att det verkligen kommer att gå att åka! Jag ska typ leta jobb som satan, liksom ta jobb på donkan och allt, bryr mig inte alls vad det blir så länge lönen är go =P Haha.. Vi ska ju flytta till Linné och precis 5-10 min utanför mig så ligger BK, ska fan springa dit DIREKT på Måndag typ och fråga om jobb. Haha jag är desperat!

Aja, kände att det blev lite mycket, har egentligen mer att skriva men orkar inte ta det nu precis..

Säger bara: Flytt: 25 , The Wave 30:e , 1/12 - 8 månadersdag ♥ , 1/12 elr 7/12 - baby kommer till mig! =) Händer iaf massa bra saker nu typ. Ja, om man tar bort allt skit som är i skolan men aja =)

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0