Stina-Lee! <3

Helt seriöst så JÄVLA gött att Christoffer åkte ut från Idol! Jag har hatat han från början. Han sjunger ju som en groda ibland fyfan.. Dessutom så har han alltid haft samma fula frisyr and so on. Herregud.. Gött iaf!! =)

Dessutom så blir jag så jäääävla lack på folk som ska börja hacka på Stina-Lee! Jag ser mer och mer av det varje dag! Jag har läst hennes blogg från typ början och hon är verkligen en sjukt go person! Hennes sätt att blogga är väldigt sällsynt bland "de stora" bloggerskorna! De andra brukar nästan aldrig skriva om sitt personliga liv och så vidare. Utan mest om mode. Kom igen, när alla håller på med mode är det inte liiiika kul längre. Klart som fan att jag vet att Stina-Lee också kör med mode men hon gör det inte lika mycket och dessutom så varvar hon modet med andra vardagliga saker! Jag säger bara - låt henne vara! Gillar ni henne inte så läs inte hennes blogg, så enkelt är det! Nu kommer säkert de flesta säga: ja men läs inte min (negativa) blogg om henne när du ändå inte tycker likadant som jag gör.. Men palla! När man ser ett inlägg i någons blogg som just handlar om Stina-Lee är det klart som fan att man vill läsa eftersom jag gillar ju henne! Alltid kul att se vad andra personer tycker och tänker om henne.. Jag gillar henne bäst iaf mellan ALLA stora bloggar!


Stina-Lee ♥ , sådetså!


(Börja fan inte våga skriva piss här nu eller.. Kommer ändå bara svara på det jag tycker är moget nog. Klart alla får ha sina egna åsikter men hacka inte på henne eller få henne att framstå som dålig på något sätt för att ni klart lätt är avundsjuka! Det kan väl vem fan som helst se att ni är!)

Puss!

STINA-LEE <3
2007-11-10 @ 01:17:52

näääeee gud vad glad jag blev nu!! Tackar gud för UNDERBARA människor som dig

michelle
2007-11-11 @ 09:42:58

heeej hejj suss! jag tycker faktiskt det! rihanna va jättebra i början men det känns som hon ballat ur lite det senaste , faktiskt. det känns som om hon vill konkurrera väldigt med typ beyonce och dom andra, men hon är ju ung! hon går lite till överdrift nu, hon borde hålla sig lite, typ den videon me ne-yo känns som om hon bara ska
visa sin sexiga sida heeela videon..hon kan bättre, föresten läste jag inlägget om stina, tycker samma som du, hallå! gillar dom inte det hon skriver om så, varför läsa? guuud.. jag å stina kommer ju från samma stad, det finns inte mkt och göra i lidköping så lite trött på alla som säjer att hon bara bloggar om sina hundar,B och vad hon handlat på ICA.. halllåå... roligare och läsa lite personlogt än bara alla andras mode-bloggar. stina verkar va en gullig tjej fast jag aldrig snackat me henne.. haha. men men.. med dig på detta iaf! ha det bra ! /michelle

amanda
2007-11-12 @ 09:47:54

att blogga om påersonliga saker är sjukt otrist. folk vill inte läsa det, därför bloggar de om andra saker tex mode. att stina-lee blivit så stor ä'r väl förmodligen pga hennes videobloggar, kan vekrligen inte se någon annan anledning. riktigt trist blogg som man inte får ut ett skit av.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0