Ett halvår med dig <3 =D

Är sååå glad att jag skippade orienteringen idag pga halsen!! Läste nyss i Johannas blogg att dom typ vadade i lera och skit. Hääärligt.. Jag har inte ens några utegympa kläder så jag är riktigt glad att jag inte gick idag för då hade jag typ kommit i mjukisar och hade dom blivit förstörda, fyfan vad arg jag hade blivit elr.. Gött iaf..

Ska till ungdomsmottagningen vid halv 5. Och ja, jag ska faktiskt gå. Börjar känna mig lite duktigare nu. Gick en långpromenad förut med Alex och så ska jag gå till centrum senare. Ifs så tar jag bussen hem ikväll efter självförsvaret men då kommer jag ju vara helt slut och då orkar man verkligen inte med alla backar hem till mig! Kommer ändå tycka jag har varit duktig, haha..

Idag den 1/10 har jag och älskling varit tillsammans i ett halvår!! Känns så jävla bra och jag är verkligen glad för att han är min och ingen annans! =D Älskar honom! <3 Det känns verkligen som att vi kommer hålla ihop ett bra tag till, ett jättebra tag faktiskt =P <3

Puss!

Jonathan <3 Suss


image8

Escadia
2007-10-02 @ 14:31:30

Aa han har med slutat verkar det som :/ Men han skriver veckobrev nu istället har jag fattat för, fick ett veckobrev från förra veckan och det var riktigt kul :P Men fan att båda har slutat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0