Godmorgon!

Sitter just nu och äter frulle =) Vanlig enkel macka med oboy till.. Ska till stan idag och fira min brorsas flickvän =) Innan jag och mammut drar till dom så ska vi köpa presenter och kolla skor och så till mig, wiie =)

Alltså. Jag gick typ aldrig och la mig. Helt seriöst, och jag är inte ens såååå trött nu som jag brukar vara.. Jag satt här uppe i köket ända tills klockan blev något runt 2. Sedan bestämde jag mig för att gå ner till sängen med datorn och ligga där och kolla på The Hills <3. Somnade kanske runt 5. Sedan så ringde älskling mig vid halv 10 elr något sånt. Jag vet faktiskt inte vad klockan var. Okej, jag har ju sovit lite men det känns knappt som att jag har gjort det. Tog liksom kanske en timma för mig att somna med. Helt sjukt haha =P

Måste snabba mig egentligen fan, jag orkar inte. Jag vill ta det lugnt och göra saker i min takt ju.. Menmen, ska äta klart nu och sedan duscha! Uppdaterar kanske ikväll om jag inte blir för trött =P

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0