Halmstad imorgon! =D

Men aaaaaaaaaaahhh, ge mig Nicole Scherzingers låt! Jag blir galen.. Den går inte att hitta någonstans och min data är cp så varje gång jag försöker ladda ner något eller använda nya msn så startar den om sig =/ Så jag får helt enkelt be andra på msn att ladda ner.. Men dom hittar inte heller! ='(

SKRIV OM NI HAR DEN!!  - Nicole Scherzinger - Her name is Nicole

Och sen så ska jag faktiskt åka till min älskling imorgon klockan 3. Har redan packat och känner mig sjukt duktig, hehe.. Saknar han som fan så det kommer bli skoj! Trots golvläggandet, hehe =P Förresten så kostar det liksom 146 kr när man beställer från internet men när jag skulle köpa biljetten idag på centralen så sa hon 104 kr!? =O Jag sa iaf inget för tänk om hon slog fel, haha.. Gött som fan iaf! =D

Fick min tröja/halvjacka idag från Lindex av mammut!! Valde den svarta istället för den gråa.. Är sjukt nöjd! =) Lägger väl upp en bild på den när jag kan..

Dessutom så var jag faktiskt jätteduktig på naturkunskapsprovet idag! Trodde jag knappt skulle skriva något och få IG men jag svarade på alla frågor utom 3.. Fast den ena skrev fan Michael på pappret och jag såg aldrig det, fan.. Aja, jag får iaf G och det nöjer jag mig med! =) Mycket bättre än vad jag trodde iaf..

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0