Helg & lov snaart =D

Jag tror jag dör. Är sååå trött.. Har nog skrivit klart min artikel som det är deadline på imorgon, fast att jag bara har runt 1700 tecken och man ska ha 2000.. Men tyvärr, kommer inte på något mer jag kan skriva..

Somnade förut vid fem och vaknade runt klockan sex av att älsko ringde =) Fick veta att han nog kommer på Lördag.. Fan också ='( Jag vill ju ha min baby här imorgon! ♥   Vi ska iaf till staaaan på Lördag! =) Jag måste verkligen ha ett fest-linne.. Såg ett ganska fint på Vero Moda i Partille.. Det var ett linne utan axelband tror jag och så var det lite löst hängande med typ en resår (??) på nederkanten så att det sitter.. Och över brösten så var det paljetter, och paljetter är ett måste denna hösten för party party juu =P Kostade lite över 300 kr så jag vette fan om jag köper det.. Är lack med för dom har ju tagit bort Vero Moda i Göteborg och istället så tillkom någon fule affär som heter Rut mfl.. Kom igen, vad fan är det för namn!? Kläderna är ju inte precis snygga heller.. Gaah, så jobbigt..

På Onsdag är det Gamleport som gäller förresten =) Så jävla gött.. Jag & Emma klagade ju på att det aldrig är något kul som händer och paff, så är det tre stycken evenemang som vi ska gå på haha =D

Förresten så är mina dagar av oro över! Idag har det gått 2 veckor sedan jag var på ungdm och dom har inte ringt, wiiie =) Gött som fan..

Nej, nu ska jag allt kolla på tv.. Simpsons snart ju =)

Puss!

Emma
2007-10-26 @ 19:45:14

iiiih^^
fan vad vi ska röja lr!!!
vi har ju inte gjort nått ballt på as läänge! längtar som bara den! shit va kul vi ska haa!!
älskar diig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0