Hemma =)

Kom hem igår kväll! Helgen hos Fridah <3 var jättekul! =) Blev mkt festande och så.. Inte på Lördagen för min del iaf, haha var så jävla trött efter Fredagen så jag pallade inte dricka =P

Aja, sitter i skolan iaf.. Och för en gångs skull när vi fick sluta tidigare så skulle jag inte hem.. Jag hade flyttat min polska lektion hit till denna skolan och sen så efter den så satt jag lite vid datan i redaktionen och sen så drog jag till tandläkaren.. Och nu så sitter jag här igen och väntar tills jag börjar självförsvaret kl 18.. Usch fy fan vad jobbigt.. Sen så ska jag kanske vara lite med Stefan =) och sen åker jag hem och ÄTER - jag har bara ätit lunch i skolan och Lakrisal så är sjuuukt hungrig =/

Jag vill hem! Är såååååååå jävla trött på skolan! Eller nej, jag vill inte hem.. Jag vill till älsko och jag vill dit nu, nu, nu!! Träffade ju honom i några minuter utanför bussen både i Fredags och igår.. Usch, jag typ lipade sedan när jag åkte ifrån honom. Saknar honom så jävla mycket! ='(

Nej, nu måste jag gå på toa och byta till mjukisar inför självförsvaret! =/

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0