Hemma igen!

Kom hem i Söndags kväll från älsklingen och nu sitter jag i skolan. Bröt ihop helt i Söndags dessutom. Ville verkligen inte åka ifrån honom och återvända till den tråkiga vardagen i skolan. Känner inte alls för livet i Lerum längre. Usch..

Jag kommer dock inte att vara hemma precis länge för på Fredag så ska jag faktiskt till Fridah i Lund! =D <3 Har saknat henne så otroligt mycket och jag bara veeeet att det kommer bli sjukt kul! Hon har ju FF hela helgen och dvs feeeest! =D

Ska iväg på Torsdag till stan och kolla lägenheten på Linnégatan med mamma! Börjar känna mig riktigt pepp på att flytta faktiskt och speciellt när man bor så sjukt centralt. Kommer säkert bli riktigt gött! Menmen, får väl se iaf vad vi tycker om lägenheten men jag hoppas ju på det bästa! =)

Uppdaterar tyyyyyypppp kanske senare!! Ska ha en liten redovisning snart om en dagstidning som jag och Emma har valt att typ skriva om. Sugigt..

Puss!


Gammal bild, but i like it =P
image58


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0