Hemmakväll =)

Usch. Har inte orkat blogga på några dagar nu iaf.. Känns inte som att jag egentligen har något speciellt att skriva.. Tycker det är roligare att läsa andras bloggar än att blogga själv, faktiskt..

Aja, idag var vi iaf lediga. Eller egentligen inte men våran svenska & matte lärare är i Sthlm med treorna så då sa hon att man inte behövde gå till skolan och jobba med svenska uppgiften utan att man kunde göra det hemma istället.. Så ja, klart som fan att jag stannar hemma! =D Det var riktigt gött att äntligen få softa en hel vardag! Synd bara att jag inte skulle till älskling denna helgen för då hade jag ju kunnat åka i Torsdags. Aja, ska ju ändå till han på lovet så =)

Har bara tagit det lungt idag, gjort polska piroger <3 med mammut och spelat på king.com - mitt nya intresse när jag har sjuukt tråkigt! =P

Ska kolla på postkodmiljonären nu och sen idol, haha =)

Saknar dig jättemycket baby ='(       -      Jonathan <3 Suss

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0