It's Suss, bitch ;)

Haha lyssnar på Britney nu =P Måste erkänna att jag har börjat gilla hennes nya låt sjukt mkt, fan också haha..

Älskling ♥ var hos mig i helgen! =D Var verkligen jättemysigt och verkligen det jag behövde nu.. Han kom i Lördags och jag mötte honom i stan, sen så gick vi runt lite och fan vad arg jag blir - fanns nästan inget fint linne till mig och knappt några skor som man vill ha =/ Sjukt jobbigt ju.. Sedan så åkte vi iaf hem och mös på kvällen med chips och film =) Idag drog vi till IKEA, han skulle ju köpa massa saker igen så aah, det var rätt soft där =) Och på Torsdag åker jag ju till honom! Inte långt kvar, klarar mig nog =)

Har inget mer att säga just nu..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0