Mina gamla godiiingar =)

Har precis upptäckt alla mina gamla låtar och winamp igen! Så jävla gött va.. Klagade typ på att jag inte hade någon musik då min mp3 bara har runt 100 låtar just nu. Hade ju tröttnat på alla gamla. Men nu när jag har hittat dom igen gillar jag varenda en och denna gången kommer det bli riktigt svårt att få med alla godingar på mp3:n =P

Upptäckte även att Nicole Richie <3 har gjort en till låt tydligen.. Tyvärr kan jag inte få tag på den eftersom min data är helt cp så jag kan inte ladda ner =(

Jag vill sovaaaa men ändå inte. Skitkonstigt.. Jag ska egentligen upp ganska tidigt imorgon och så kommer jag vara på benen hela dagen och kvällen så det är ju bra om jag nanar nu men jag pallar inte.. Pallar inte sova ensam helt enkelt. Ska nog kolla på The Hills <3 sen eller något.. Kan ju faktiskt dra ner min data till sängen om jag inte pallar sitta här =)

Neej, nu ska jag nog spela haha =P

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0