Mördarveckan..

Har nääästan överlevt mördarveckan i skolan =P Vi har haft något varje dag, fyfan.. I Måndags hade jag & Emma självförsvarsprov - teoretiskt, i Tisdags var det matteprov för årkurs 2 ; gick väl sådär, hoppas starkt (!!) på ett G iaf.. Idag var det nyhetsjournalistik prov, ASJOBBIGT =/ Jag hade knappt pluggat någonting och först så hade vi sådant vanligt prov med ungefär 24 frågor som man skulle svara på.. Sen efter det får vi reda på att vi ska skriva en notis - vi hade två stycken vi kunde välja mellan.. Sedan efter notisen skulle vi skriva en artikel, fyfaaaaaan.. Jag har aldrig någonsin skrivit en artikel på så kort tid. Eller okej, jag hade typ en timme på mig men liksom om vi har en deadline som är om två veckor så skriver jag artikeln de tre sista dagarna kanske, haha =P

Iaf.. Imorgon skulle jag egentligen haft debatt men tack och lov så slipper jag det! =) Däremot kommer jag somna för jag måste lyssna på andras debatter och sedan har vi fan naturkunskap =/ aaah.. På Fredag är det iaf deadline och min dag kommer vara helt fucked up för det verkar inte som att min baby kommer på Fredag, utan han kommer nog på Lördag.. Fan ='(

Jag och mammut har typ rensat vinden, bokhyllan där nere och båda förråden. Fyfan vad skräp man har samlat på sig genom åren och trots att vi redan har rensat några gånger.. För er som inte vet varför vi gjorde detta så är det för att vi ska flytta i slutet av november.. Iaf så hittade jag alla mina böcker från när jag var liten, haha fyfan vad söta böcker eller.. Typ Mamma Mu och Kråkan & massa såna saker =)

Längtar som aaas till Nordic Party 16e november och The Wave 30e november.. Vill ut och dansa & ha kul nuuu! =)

Aja, nu måste jag nana.. Natti, natti =) ♥

Puss!


Thowe
2007-10-25 @ 19:21:08

dans.. älskar att dansa! :D
å det är så skönt när såna veckor är över :)

lägger upp receptet lite senare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0