Redaktionen

Är i skolan nu och skriver notiser. Ja jo, fan vad kul! Eller inte.. Jag känner verkligen ingen jävla typ inspiration eller lust för att skriva något idag! Vet inte precis vad som har hänt.. Vaknade väl på fel sida idag. Dagen började redan dåligt på bussen. Jag satt längst fram och när jag skulle gå av på stationen så gick jag ju självklart fram till första dörren. Så gör ju alla på morgonen när det är mycket folk i bussen, även om man egentligen ska gå av bakre dörren. Men aja, tänkte jag och blev lite glad åt tanken att jag är först av. Så säger busschaffören åt mig att jag ska använda bakdörren där det typ är stopp för att det är alldeles för mycket folk som försöker gå av samtidigt. Fan tänker jag och så kommer det självklart ett: Men fan jävla idiot, ur min mun. Som alltid. Helvete. Han var egentligen inte ens tyken och jag bara snäser av honom sådär. Så var jag tvungen att vänta i hundra år för att komma av bussen. Det hade gått otroligt mycket snabbare om han lät folk gå av där fram med. Pucko..

Iaf, detta blir nog ingen bra dag. Kommer säkert ryta åt folk hela dagen. Känner bara för att ta en jävla dator och slänga den i golvet och typ bara gå härifrån! Jag orkar inte mer. Det är bara 4 veckor kvar till höstlovet om man räknar med denna veckan. Fan. Det är för lång tid. Hur i herrans namn ska jag klara av mer än ett år till!? =/

Fan helvetes skit.
Jag börjar bli väldigt aggresiv.
Det är inte bra. Alls. Faktiskt..
Men jag gillar det ändå, haha!

Puss!

kristin
2007-10-03 @ 11:35:41

haha ja skitlyckat!
men jag kom fram, efter att ha provat 7 nummer av åtta..

ESCADIA , Rebecca
2007-10-03 @ 18:05:27

Du mejlar din epostadress till han, [email protected] :) Så skickar han sen varje vecka det roliga brevet :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0