Sandlådebarn, oh ja!

Hade precis ungefär en debatt med klassen.. Herrejävlar säger jag bara. Det handlade om gymnasiemässan och våran klass. Jag orkar inte säga något om det, bara det att det blev en jävla diskussion och att de flesta inte precis kan tänka klart och att de har dubbelmoral.

Sitter i skolan nu och ska börja skriva frågor och sådant till min artikel angående eko-kläder. Inte precis sådär jättekul. Jag hade ju något så mycket mer intressant innan, våldet på gatorna. Men det var dock för svårt =/ Hittade inte så speciellt mycket om det så bytte jag till eko-kläder istället. Har ovanligt nog redan börjat leta efter information och så.. Det är ytterst ovanligt så nu känner jag mig faktiskt lite duktig! =P

Kanske uppdaterar senare..

Puss!

Anonym
2007-10-10 @ 17:24:39

Vet du vad dubbelmoral är?

Till fegisen som inte vågar skriva sitt namn ;)
2007-10-10 @ 18:29:30

Eh ja klart jag vet som fan vad dubbelmoral är.. Ofta man använder ord som man inte ens kan. Så dum är jag fan faktiskt inte.. Förresten, om du inte håller med mig så behöver du inte ens lägga ner energi på att kommentera anonymt. Stå för det du tycker istället =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0