SJUK!! TRÖSTA MIG! ='(

Usch, jag vill ABSOLUT inte vara sjuk! Jag hatar det! Speciellt när det är helg.. Ifs ska jag inte göra ett skit under helgen MEN ÄNDÅ!?!?!?!? :| Jag visste inte ens att jag typ kunde bli sjuk och få ont i halsen!? Jag har ju liksom tagit bort mina halsmandlar.. Men jaja, nu har jag bevis på att det faktiskt går..

HAHA det är typ Lilla Melodifestivalen nu på svt 1, jag dör. Jag HATAR barn! Dom är så jävligt äckliga =/ HAHA den lilla killen nu har typ vit hatt och randig kavaj och typ halv-backslick - dessutom så ÄLSKAR han dansband och Jönssonligan.. HAHAHA herregud vad jag har tråkigt!

Jag kommer dö, helt seriöst.

Puss!

ANALEX <3

image22


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0