18års fest idag!!

Godmorgon! =)

Idag är det min & Emmas 18års fest! Har längtat som bara den och ikväll händer det! ;) Min brorsa ska komma om två timmar ungefär & köra mig till Emma så ska vi börja fixa med allt.. Jag har inte gjort något förutom att duscha så känner mig lite stressad.. Men ska nog hinna.. Eller nej jag ska inte.. Jag måste hinna haha =P



(Klicka för större bild)

Jag fyller ååår idag med för er som inte har fattat det än! ;P



Sorry för liite kass bild men detta är en av dom nyaste jag har iaf! =)

Puss!


JENNA
2008-08-30 @ 17:37:29

hm, vet inte hur jag ska förklara det faktiskt :(

Adam
2008-09-01 @ 23:01:12

Man får gratulera, i efterskott? :)

Adam
2008-09-01 @ 23:02:37

Vilken läcker blogg du hade förresten. Lite rörigt med allt bakgrundsmönster. Men väldigt snyggt ändå. Bara att det står Do your thing på knappen där nertill är ju lite småkul faktiskt :)

Emma
2008-09-01 @ 23:54:20

GRATTIS I EFTERSKOTT ÄLSKLING!

VI ÄR 18!!!!! :D:D:D:D:D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0