Äntligen fattar man vad folk säger haha

Jag är hemma från Danmark nu just so everybody knows and I'm f-king furios! NÅGON hackar alltid mina msn + sidor jag är medlem på.. Byta lösenord var det här!

För hundrafemte gången.. FÖRLÅT till alla mina nära & kära för att jag suger på att höra av mig. Vet inte varför, har bara blivit så men nu när skolan börjar på Onsdag så kommer det bli bättre för allt blir bättre för mig när jag har mina rutiner!

Haha jag skulle lägga mig tidigare idag för vill gå upp tidigare imorgon för att börja vänja mig till skolan.. Lyckat ;)

Men jag säger iaf natti nu.. Berättar om Danmark next time =)

Puss!

Emma
2008-08-19 @ 02:11:47

hmmm jag godtar ursäkten lite smått!!! BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0