Dagens

Slänger in en liten dagens i brist på annat..

Dagens humör: Glad & pigg (även fast jag egentligen sov för lite hehe)
Dagens mående:  Bara bra =)
Dagens borde: Lägga in mina kläder som har legat all over the place i typ 5 dagar haha..
Dagens kändis: Lindsay Lohan, för såg världens finaste bild på henne..
Dagens frisyr: Utsläppt..
Dagens klädsel: Svarta stuprör, rosa body and that's all ;)
Dagens skor och jacka: Svarta vanliga skor & skinnjacka..
Dagens smycken: Tre rosa pärlörhängen..
Dagens planer: Fixa klart allt jag ska fixa och lägga in kläder haha..
Dagens materiella vill ha: Humf.. Räknas kläder som materiellt?
Dagens längtan: Efter en viss person <3
Dagens fundering: Hur vi kommer palla på Lördag haha =P
Dagens beroende: Min mobil, as usual..
Dagens tråkigaste: Huvudvärk efter att ha suttit framför datorn hela kvällen igår & hela dagen idag!
Dagens roligaste: Såklart MES skämten! Alltså Michael, Emma & Suss haha..
Dagens tidning: Har inte läst tidning idag, men ska nog läsa dagens Metro senare eller något haha..
Dagens låt: Alla som är bäst på min mobil..
Dagens serie: Tv-serie? Ingen idag för har inte kollat på någon..
Dagens naglar: Lätt rosa med en liten rosa blomma på ena tummen & en liten vit blomma på ena ringfingret =)
Dagens hemsida: Alltid min blogg och alla andras bra bloggar som jag följer!
Dagens mat: Har faktiskt inte ätit så mycket riktig mat idag men godast var iaf bullen med rosa glasyr på i skolan hehe ;)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0