Första sjukt långa dagen på länge!

Började 9:40 & slutade 16:00.. Kanske inte överdrivet länge men ääh, somnade typ 3, halv 4 inatt så vadå? Har rätt att bli lite tröttis då hehe.. Första körkortsteori lektionen idag gick väl bra.. Gjorde inte mycket för dom gick mest igenom lite enkla logiska saker typ.. Men på Torsdag börjar vi med alla frågor, ska bli kul!

Har lyckats läsa en till blogg där jag hade mer än 100 olästa inlägg ;) En blogg varje dag låter bra.. Ska komma ikapp som bara den & sen så läser man ju alla bloggarna på en och samma dag..

Ska fixa nu med kort som jag ska ha i mina tavlor och som framsida i min kalender! =)

Film 20:00, tv4, Mean Girls! En av mina favoriter.. Så blir nog ingen uppdatering innan det iaf..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0