Hemma från all stress

Äntligen har jag kommit hem! Slutade ju 16:30, tog tåget.. Var tvungen att gå i stan med för att köpa strumpbyxor, växla pengar & ta ut pengar haha.. Så mötte jag mammut utanför systemet & inhandlade lite mer inför Lördag ;) hähä..

Jag & Emma ska party like rockstars ;)

Förresten så fyller min hunnie åååår idag =D Grattis älsklingen för typ 150:e gången haha! ♥



Bara för att min bästis är snyggast hähä


Mm, äter maaat nu & ska läsa lite bloggar och sen kolla igenom min music. Skriver senare..

Förresten.. Nästa vecka ska jag vara jätteduktig under veckodagarna & plugga. Har redan inlämningar som ska vara klara någongång & kanske bra att börja då.. Fast på Fredagen/Lördagen ska jag uuuuuut =D Första gången som 18.. APA vad jag längtar! Here comes the sweet life ;)

Puss!


Emma
2008-08-29 @ 13:11:28

JAG ÄÄÄLSKAR DIIIG <3 tack min älskling^^ å shit vad vi ska röja imon å resten av vårat 18 åriga liiiv :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0