Hur gamla är ni?

Allltså fyfan vad jag är arg.. Helt otroligt. Typ kokar på insidan! Vet att det kan tänkas vara omoget att skriva det här men tänkte bara att alla ska veta hur pissed jag är =) Väldigt moget av er att typ fortsätta vårat bråk vi hade i 2an tills nu. Trodde vi sa förlåt då? Aja, det var väl som jag trodde. Backstabbing bitches..

Förövrigt så är jag i skolan nu, precis ätit & det gjorde ont, buhu =( haha.. När jag var påväg hit så träffade jag Hamed.. Sinnes hur längesedan det var! Var kul & snacka med honom och duktig pojke som har blivit så seriös & typ ändrat allt.. Herregud! Hoppas det går bra denna gången iaf hehe..

Ikväll ska vi på NRJ in the paaaark =D & sen ska jag sova hos Emma =)

Nej men nu måste jag kolla alla andra 150 grejer =P

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0