Lite allt möjligt serru

Jag är SÄMST på att höra av mig, uppdatera, träffas and so on. Shit förlåt men det är SOMMARLOV still. Skolan börjar snart ja, känns ändå lite skönt faktiskt..

Imorgon blir det iaf Danmark i en vecka med pappa & plastmammi & jag ska upp typ halv 6, 6 =) Har suttit senaste timmarna med musik & bloggar. Sket i msn för annars hade det tagit mig yttligare 5 timmar till. Har så jäkla mycket att förklara för folk så hade inte pallat..

Anyways, way out west är här nu preciiiis bredvid typ =) Asball att se allt folk + höra musik.. Trots att all musik inte är min stil är det coolt att höra dunket ;) hähä

Idag har jag varit i stan, köpt två anteckningsblock, bok (en såndär typisk USA, rich bitches, chicklitt som jag gillar hähä), två stycken nagellack, Comviq kompis & GODIS =D Såklart är godiset köpt på min affär - godaste någonsin! Förresten.. Sjukaste saken, köpte som sagt Comviq kompis för 75 kr men fick 162 kr, hade bara en krona kvar & ingen bonus för det finns inte kvar.. What the fuck säger jag bara!? Gött för moi iaf ;)

Okej. Ska förbereda mig mentalt för danskan som jag absolut HATAR.. Ska stå ut med skiten i en vecka.. & just det, packa också oups..

Om typ 1 & ½ vecka kommer Mikael från Polen ;) Ska bli spännande haha. Han är förövrigt för er som inte vet killen som raggade upp mig på flygplatsen här i Svenneland när jag flög till Polen =)

Hörs om en vecka snyggingar!

Puss!


Emma
2008-08-09 @ 01:21:13

DU ÄR SNYGG! och varför hör du inte av dig lr kommenterar i min blogg?? :O jag trodde du va döööd! lr redan va i danmark, allra minst!! gaay unge e duuu!! saknar dig som as, love you <3

Robin
2008-08-10 @ 22:07:12

be-au-ti-FULLLLL suss! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0