Senaste dagarna

Såå var första skolveckan avklarad & den slutade bra ändå trots allt skit i klassen.. Efter skolan i Fredags åkte jag & Emma hem till henne för att äta lite och hämta Lisebergskort för vi skulle på NRJ in the park på Liseberg =) Iaf så hade vi apbråttom tillslut så sprang som två mongon till det 3 minuter tidiga tåget ? =/ Brukar aldrig hända Västtrafik, haha.. Aja, sen så var vi iaf på NRJ, sjuuukt ball & se alla artister man tycker om! Såklart var Afasi & Filthy och Lazee bääst =D Efter allt det tog vi det knökfulla tåget hem till Emma.. Alltså tåget var så packat så man inte ens kunde komma in i vagnarna =/ Men iaf så sov jag där =) Vi hade askul! =P

Igår gjorde jag inte mycket när jag kom hem.. Typ sov för var så sjuukt trött haha.. & idag träffade jag Jonathan & hans polare Alex för Jonathan skulle köpa en tavla, skitsnygg men så klart var den slut =/ Aja.. Nu är jag hemma & vilar en stund.. Ska till Bar Italia & träffa Mikael där =)

Imorgon är det skola igen & jag fyller år på Lördag =D Det är fest då med ju ;) Iiih, skoj! Har förresten första körkortsteori lektionen imorgon! =) Hoppas det kommer gå bra.. Menmen.. Ska väl dra nu så hörs ;)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0