Studentmössan, snart är den min haha

Alltså den här dagen! Började asbra, ända tills jag kom fram till stationen när jag skulle hem.. Ehh, fick typ vänta på mitt tåg i 1 & ½ timme eller något sånt.. Fast tåget mot Alingsås kom fan 5-6 gånger =/ Slutade iaf med att jag kom hem mycket senare än vanligt..

Aja.. Men skit i alla negativa saker.. Dom positiva: gött schema, håltimme & Stefan kom och hälsade på mig, iih så söt haha.. & sen såklart det bästa av allt! Prova studentmössa!!! =D Såg faktiskt snyggt ut på mig! Trodde jag aldrig liksom.. Aja, tog iaf lyxmössan & så skrev jag:

Suss * Jm 2009

Förresten så symboliserar "*" den stenen, eller rosetten som är i mitten..

Mm, så kan det vara.. Nej men nu ska jag iaf fixa med lite allt möjligt! Hörs senare..

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0