Tear you down like I'm in demolition

Eeeeeh.. En timme kvar ungefär & jag håller på att somna redan nu!


La mig sent igår, gick upp tidigt, för lite sömn, jobbiga arbetsuppgifter i skolan, data hela dagen, sitta på tåg & buss i 572395 år, ligga i tandläkarstolen & få apont..

JOBBIGT!


Äsch, kiss my something something honey! ;)

Ska äta mackor nu med teee, nammi <3 Förresten.. Dumma lärare och dumma arbetsuppgifter som gjorde att jag inte fick frukost imorse i skolan.. Bara för min skola har typ bästa frukosten av alla ;) Ingen frukost imorgon heller för börjar när dom har stängt, argh! =( Okej, på TISDAG då! =D

Har ont i exakt alla mina tänder & det är inte pyttelite heller. Någon som har en bedövningsspruta?

Säger godnatt nu, fast ska kolla på dubbelavsnitt av Sex and the city såklart!


I'm so very hot that when I rob your mansion,
You ain't call the cops, you call the firestation


Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0