Skolan

Sitter i skolan nu och har precis ringt till Nääs slott för att försöka få en intervju om deras spökhistorier/skrönor.. Men dom var jätteotrevliga och förnekade allt =/ Vi håller iaf nämligen på att skriva en sida om detta i Lerums Tidning som kommer ut senare..

Var precis och kollade upp min polska och på något skumt sätt har min blankett försvunnit =/ Men fyllde iaf en ny.. Första gången utan målsmans underskrit =D =D Åååh kändes så bra haha!

Idag efter skolan är det iaf middag för mig för jag fyller år imorgon =) Ska få mina presenter med.. Har ju redan fått lite av pappa och plastmammi men får resten..

Nepp men nu har jag iaf inget mer att säga..

Peppar som bara den för festen imorgon hehe ;)

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0