Fortfarande lika seg

Argh, den här dagen.. Iiinte bra! Kan inte riktigt säga vad det är som inte känns bra men jag blir väl bara nedstämd av att jag måste verkligen gå till jobbet & att min lilla telefon inte ringer & säger vissa glada saker som jag verkligen skulle kunna behöva få höra just nu. Speciellt idag..

Ska dra mig om cirkus 2o minuter, först till Poojas affär för att hämta usbminne & sen till jobbet. Slutar 21:oo & är fan inte pigg på att snacka om prisavtal idag alltså. Kommer väl bli massor med nej och återkomster och kladd på pappret med feelings och skit istället.. Är egentligen en glad person men att vakna på fel sida kan verkligen förstöra allt, även om det inte ens är något speciellt som har hänt.

Anyway. Ska gå nu snart. Är klar men får väl packa ner lite gott som jag kan mumsa på när jag ringer runt, haha!

I really miss you...

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0