I'll probably be the lowest totempole on the food chain

Mh, no i don't like to sleep by myself.
- especially not when i know that i could have your arms around me...

Ikväll har vi klätt två granar. Den stora i vardagsrummet & min minigran =) Jag har även läst 5oo bloggar och kollat på The Hills - The lost scenes.. Så sjukt ball! Skrattade konstant & man ser att dom är mänskliga, me like! Rubriken kläckte smartot Heidi när hon skulle hoppa av skolan för sitt drömjobb - honey! Liksom, vad fan har en totempåle med näringskedjan på ett eventjobb att göra!? Hah! ; D

& jag såg en skrämmande likhet mellan justin bobby & en viss sötnos.. Ifs är det en grej jag tycker om, men när justin bobby la den så eehe.. Ingen kommer fatta detta, men i don't give a f* ; )

Nu ska jag sooova.. Eller ja, försöka åtminstone! LÅNG dag imorgon! & one step closer till julafton (MATEN), presenter - vilket innebär en ny data, och en dag närmre lyckan! Fast.. KUL att jag ska upp typ 9!?

Godnatt snyggingar!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0