Spotlight on me and I'm ready to break

- Tjena kexet. Står du här & smular? ; )

Yes. Jag har sjukt tråkigt.. Väntar bara på att tiden ska gå så vi kan åka & storhandla. Som tack för att jag hänger på när jag egentligen har noll lust får jag en valfri kväll ; D Haha, jag är så clever va.. Ifs får jag göra lite som jag vill annars också men ändå, man får väl passa på så man får göra lite mer haha..

Skolavslutningen var faktiskt mysig & rolig för en gångs skull, haha.. & det var inte kallt heller! Brukar vara sjuukt annars men inte i år! Jag & Emma hann inte ens med stan mer än typ 1o minuter! Hon skulle jobba så jaa.. Sista jag såg av henne på 3 veckor! =( Sen kom jag hem & sov en timme & nu sitter jag här..

NSync ft Nelly - Girlfriend ÄR faktiskt bra, haha!

Nej, nu ska jag fixa till mig lite.. Fan hade hellre varit hemma än att åka till affären, grr.. Men man får väl passa på att köpa något gott till sig själv då ; )

Ha en bra första-lovdag! =)

Puss!

JENNA
2008-12-19 @ 14:49:44

okej, skrev inlogg + lösen i mejlfältet :)

moa
2008-12-19 @ 17:49:39

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=160571



hej, nu kommer en jobbig liten tjej som vill at du blir medlem på en sida.. om du blir medlem (vilket är helt gratis) så får jag poäng (hehe) men du kan också börja samla själv och bli lika desperat som oss andra! eller så kan du bara bli medlem och sen strunta i sidan, det forlorar du inte på :)



kram!

Marielle
2008-12-19 @ 18:20:39

Kika in hos mig för att vinna en hård julklapp att lägga under granen i år! :-)

Martina
2008-12-19 @ 22:45:26

Hejsan!

Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig lite?

Jag skulle hemst gärna vilja ha sådanna länkar

som du har, nämligen att dom blir större vid

mouseover. Men jag får det inte till att funka.

Skulle behöva din hjälp!



Kram

Julia
2008-12-20 @ 19:27:34

bästa raggningsrepliken någonsin ju!

susan & tyra
2008-12-20 @ 21:43:57

god jul :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0