Shoppingen

Som jag lovade;

 (klicka), jag är väl kanske inte så fin på bilden, men skitsamma. Det är tröjan det handlar om.. Man ser ju såklart inget på bilden tack vare skitkameran men sjukt fin tröja med den balla detaljen dragkedjor på ärmarna =) & så mina nya örhängen också..

 (klicka), min andra älskade tröja. Har seriöst letat efter en sån i 1o år & poff, den bara hängde där rätt framför mig. Ingen annan heller så det betyder väl att det verkligen var den sista, har inte ens sett en liknande i någon affär.. & snyggaste skorna någonsin! Direkt från Poojas affär där vi förövrigt hade gängmöte idag ; ) haha! Vi var 5 pers, typ återträff. Kom knappt några kunder då heller haha, det var skoj =)

& så idag shoppades det lite också såklart.. Some underwear vilket jag absolut inte visar bild på, för det är för privat! Vet att bloggar kan visa bilder på sånt men jag tycker faktiskt inte det är okej! Allt går i rosa färger iaf, haha..

- if he got any hotter, i would seriously melt

Nu ska jag läsa lite bloggar och inte sova ; )  Sover inte bra längre på nätterna.. Somnar sent, vaknar konstant, drömmer hemska mardrömmar (!!) & vaknar jättesent.. Som idag, halv 2.. Det är så sent så det inte ens är kul. Trots det så sover jag mycket mer än 8 timmar & jag blir inte klar i huvudet när jag sover för länge. Tror jag vet varför det är så, men man kan ju bara hoppas att det går över snart. Vet som sagt ett botemedel ; ) haha

Puss!


Emma
2008-12-28 @ 03:49:56

Du ar snyggast och jag alskar dıııg!!! <3

Robin
2008-12-28 @ 17:26:45

thought you couldnt make pics hmnn

Suss
2008-12-28 @ 19:55:14

Svar Robin: Noo i cant because that camera sucks big time! You have to take like 1oo photos before any will be good.. Mine, the better one, still doesnt have any batteries =(

Robin
2008-12-28 @ 20:04:35

ahaa.. okay :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0