1000 besökare!

Haha det är verkligen inte mycket om man jämför med vad måååånga andra har men jag är stolt över det ändå! =D & man ska verkligen vara stolt över sig själv, jämt & alltid hehe.. Iaf så har antalet stigit mycket snabbare nu de senaste dagarna, elr inte när jag var borta men innan & efter! Kanske för att jag bloggar en aning oftare nu eller så har jag helt enkelt fått mer besökare som återkommer! Kul är det iaf & kommentera gärna om ni har ngt att säga, kan vara precis vad som helst! =)

Har faktiskt ingen lust att sova nu! Är joo, är lite trött men det är inte så farligt. Kanske beror på att jag har typ sovit hur mycket som helst ändå haha.. Sitter & pratar med Emma <3 på msn nu och kollar lite på andras bloggar.. Är så sjuuuukt rastlös! Vill ha någon att vara med eller något att göra nu.. Aja, får ändå ta & tagga ner lite.. Kan faktiskt inte vara med någon i veckan, elr iaf inte från Tisdag kväll - Fredag kväll! Det är ju FN-Rollspel som antagligen kommer sluta sent & dessutom får jag INTE (!!) försova mig en enda minut typ!! Jätteviktigt verkligen!

Men hoppas iaf att älsko kommer nästa helg & att tiden ändå går fort så jag kan få gå på nordic! & sen kommer våren & 1årsdagen

Skriver kaaanske senare, om inte. Good night, sleep tight and don't let the bedbugs bite! =P

Puss!


laijna
2008-02-24 @ 09:08:41

Shit så roligt!

Linnea
2008-02-28 @ 15:17:50

Hej, jag kom in på din blogg när jag sökte på nordic club :P Om du vet kan du väl berätta var man kan boka biljetter dit, blir helt trött när jag inte hittar det på internet.
Tack på förhand
/linnéa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0