Aguileras son & snart klar med packningen..

Sååå.. Då var man nästan klar med packningen inför Halmstad idag! Bussen åker klockan 3 så det är lungt, känner mig inte alls stressad =) Har bara lite hygien saker kvar typ & sen så är allt klart! Det är inte ofta man tar på sig solglasögonen i Februari heller haha.. Riktigt mycket sol idag & helt klar blå himmel, häääärligt =) Nu längtar man verkligen tills det blir 25 grader!

Ska bara äta frukost & fixa mig och sen är jag klar. Jag vet typ att jag kommer sitta & sega i en/två timmar och jag absolut hatar det så därför försöker jag vara så seg som möjligt nu hehe..


Förresten, första bilden på Christina Aguileras son Max Liron =)


image85

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0