Amy & Christer vann!

Mm precis.. Fanns som sagt inget annat plus att min brorsas tjej ville kolla på det & egentligen ville väl alla det men aja, haha.. Som ni säkert redan vet så vann ju som sagt Amy & Christer.. Humf, okej jag absolut hatar Amy men låten var väl rätt okej ändå. Hon kommer ifs ändå inte vinna hela skiten för hon är för liten för det typ. Taskigt att låta henne skämma ut sig i Eurovision! & Christer kommer ju inte gå vidare sen för hans låt suger sjuuuuukt mycket! Aja, blev iaf melodifestivalen & hemgjord pizza som blev sjukt go =)

Förlåt älskling för att jag bara snäste av dig sådär förresten men jag tycker faktiskt att man borde respektera när jag har family time.. Love you ♥

Förresten så är Emma i Turkiet nu med sin Akin.. Eller jag vet inte om hon har kommit fram ännu men rätt så ball ändå =D Önskar dom all lycka till ;)

Puss!


Förresten, ser det inte ut som att Christer har typ älghorn!? HAHA =D


image83


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0