Argh, ibland har folk ingen respekt alls!

Detta blogginlägg skriver jag i ren vrede! Har min mamma ingen jävla respekt eller? Varken mot mig eller mot min syster! För det första så bäddar hon en säng åt min syster i mitt rum. Liksom okej, det är helt lungt. Men INTE NÄR JAG SKA GÅ UPP KLOCKAN 6 TYP!? Fattar inte hon att jag kommer väcka allt & alla.. Speciellt min syster som säkert kommer vara sjukt trött! Schysst liksom =/ Att hon inte ens frågar innan. Vi hade ju fan en idé om hur vi skulle göra.. Och nu helt plötsligt bara går hon och plockar bort saker, okej skönt att någon annan gör det men allvarligt.. Hon vet faaan inte ens vart allt ska ligga & hon VET att jag kommer få extremt mycket ryck när jag ser att något ligger på heeelt fel ställe eller om det inte är till exempel ihoprullat! Jag har typ sån sjuk grej att jag kan börja gråta om något ligger det minsta fel, men samtidigt kan jag skita i hur sjukt stökigt det är en annan gång. Asjobbigt! För man kan inte veta innan man får såna ryck & typ börjar städa 3 på natten (har hänt måååånga gånger!!).

Menmen.. Pratade med Gisela nyss & det blir nog jobb i helgen =) Dom typ säljer saker & sånt.. Så jag ska bara testa! Från 9 på morgonen till 9 på kvällen, riktigt jobbigt men man kan tydligen tjäna sjukt mycket pengar! ;) Och det är preciiis vad jag behöver nu! Menmen.. Eftersom min syster är här så kanske jag inte vill jobba just den helgen då man vill umgås, men vi får se som sagt =)

Nej, nu ska jag kolla på Seinfeld & sen sova tror jag.. Redaktionsdag imorgon, gött!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0