Bloggdesign!?

Ska snart kolla på reprisen av i huvudet på Gynning =) Var tvungen att hoppa över både den & Gossip Girl i Tisdags kväll då jag var tvungen att plugga igenom de sista uppgifterna inför matteprovet vi hade i Onsdags! Jag har faktiskt ingen aning när reprisen av Gossip Girl är. Känns som att den redan har varit faktiskt. Aja, det gör nog inte så mycket iaf. Kom aldrig riktigt in i serien heller, massor med saker som jag inte gillade =/ Menmen, den var väl ändå helt okej. Aja, nog om det =)

Har bara suttit hemma precis hela dagen igår & idag, orkar inte göra något. Även fast jag kanske vill. Jag måste faktiskt få ta det lungt en helg också och det känns inte lika bortslösat att göra det när det är lov på Måndagen =) Ska ju typ ändå till stan imorgon & förhoppningsvis köpa skorna & typ present till mammut.. Min syster har jag redan köpt till men jag måste komma på något till mammut med & så blommor till både och självklart! Eller kanske någon tårta, haha får se =)

Är så sugen på att göra om designen till min blogg efter att jag gjorde om Marielles blogg. Men samtidigt känner jag att jag är ändå ganska nöjd med den, har ju tre stycken av mina favoritfärger & allt är i rätt nyanser & rätt bilder. Så nej, just nu tänker jag faktiskt inte ändra något! Men pysslar gärna med andras bloggar annars =) Skriv bara om det är ngt så svarar jag =)

Ska dra till tv:n nu iaf, ta lite cola & kanske chillinötter hehe..

Längtar tills Halmstad! =) Just det! Måste köpa biljett imorgon också!! Får inte glömmas!

Puss!


image84

Robin
2008-02-13 @ 12:06:09

omg.. dont know what the text means but you look daaaaaamn hot!! :P.. (like allways)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0