Brott & Straff

Idag gick jag & Emma mellan benen på någon =D Haha nej men kom på att jag sa att jag skulle skriva det i min blogg.. Vi var alltså på teater med klassen, sjuuukt bra teater faktiskt! Trots vi var där i cirkus 4 timmar haha.. & så utanför fanns det såna sjukt stora statyer typ, eller konstverk eller vad man ska säga. Iaf så såg det ut som två ben som var ihop först & sen så "särade" den mer & mer på det ena benet & tillsist gick jag & Emma igenom där haha, så sjukt fult.. Teatern var iaf en modern version av Brott & Straff, vet att det låter sjukt tråkigt men neej! Lätt värt & se, speciellt han killen & blattarna hahaha =P

Mmmmmmh, damp! Jag har sovmorgon till 11:55 imorgon MEN min naturkunskapslärare som för övrigt är riiiiiktigt jobbig sa att jag, Emma & Michael ska komma dit 9:15 imorgon för att skriva prov! Aaaaaaargh! Alltså vafan ska jag göra sen då i två timmar. Jag har inte pluggat, kommer inte att göra det för jag fattar ändå inget så jag kommer vara klar med provet på cirkus 45 minuter max! =P Sjuuukt jobbigt! Aja, får väl pallra mig dit då iaf & så typ hej oj jag kunde inget =) Förresten.. Gjorde matteprov igår med! Gick väl helt okej men känns ändå som jag kommer få ig, faktiskt =( Fick det på förra provet med faaaan.. Jag oroade mig sjuuukt mycket och trodde att det skulle gå åt helvete bara för att jag fick det i höstas men alltså, det är tydligen många som har fått det.. Eller inte många men jag är iaf verkligen inte den ända! & dom verkar klara sig =) Får se hur det blir, ska snacka med läraren någon gång..

Aja, men nu orkar jag inte skriva mera =) Är astrött, ska nog sova snart!

Förresten ; im so mad at you =( menmen, det blir nog bra ändå. Typ liksom, kanske. Inte !? =/ Aja..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0