Dagen & Halmstad

Kommit hem nu & varit duktig, har nämligen ringt för att fixa räkningarna som kom till vårat gamla hus och pluggat lite =) Dock har jag en väldigt viktig sak kvar att skriva, och jag tänkte skriva ett första utkast till imorgon! Nämligen debattalet.. Så svårt! Men jag vill verkligen att det ska gå bra, vill ha VG så jag kan få VG i slutbetyg! Så det blir väl att försöka hooka lite respons & hjälp imorgon haha..

Idag i skolan var det lätt soft! Vi håller på med ett FN-Rollspel, har säkert nämnt det innan. Iaf så hade båda tidningarna release party idag & dom bjöd på massa kakor & tårta! Såååå gott.. Jag & Emma åt sjukt mycket så vi typ spydde sen.. Haha & inte nog med det så bunkrade vi upp i vårat skåp med så nu har jag en jääättegod chokladmuffins som väntar på att bli uppäten imorgon! =)

Förresten..

Lite kort om vad jag gjorde i Halmstad!

Torsdag: Åkte 15:00 & kom fram 16:45. 18:30 var vi bjudna till hans mamma för hon skulle gifta sig. Cermonin skulle hållas hemma & med bara nära och kära. Ungefär 20:30 kom "partybussen" för limousinen dom skulle ha var sönder så det fick bli en ball svart liten buss typ med ball musik istället haha.. Den tog oss iaf till restaurangen & vi åt riiiktigt go mat! Kom hem runt 12-1.

Fredag: Vaknade 6 då älsko åkte till jobbet & sen somnade jag om. Skulle egentligen ha gått & solat runt 10 men jag vaknade runt 11 och då var det knappt någon idé för älsko slutar ju jobbet 11:45.. Så sen kom han hen & sov till två medans jag fixade mig & när han hade vaknat så drog vi till stan. Drog även hem till hans pappa på kvällen & äta mat & kolla på Let's Dance. Kom hem runt 12 igen..

Lördag: Vi gjorde inget speciellt på dagen men på kvällen stack vi till hans polare för dom skulle kolla på match & sen skulle vi dra ut till B&B. Vi bowlade & sånt.. Sen efter det stack vi hem till hans andra polare & hans tjej för & kolla film.

Söndag: Äkta slappardag. Gjorde verkligen ingenting, låg bara i soffan hela dagen & kollade på tv.. Jag åkte hem 17:55..

Nej men nu ska jag nog försöka att börja läsa texten om mitt debattal! Måste ju börja någonstans så jag kommer igång.. Ikväll är det Gossip Girl & I huvudet på Gynning! Trist bara att jag var tvungen att hoppa över förr förra veckans avsnitt av Gossip Girl & det går ju fan inga repriser på det! Jag vet för jag kollade tv-tablån varje dag! =(

Puss!


Emma
2008-02-24 @ 01:04:12

SusshjärtaEmma.com/fetton
:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0