En bråttom söndagsmorgon!

Har lite bråttom nu! Ska träffa Michael i stan 13:10 & jag har precis duschat håret, bara! Jag åt en bit kaka till frukost, kanske hinner ta en till bit innan jag går haha.. Jag har iaf smink kvar & så ska jag klä på mig & låta håret torka - självmant! Torkar nästan aldrig med hårtork då det sliter något spå otroligt på håret! Iaf, så känns det lite mörkt nu när mammut har ockuperat badrummet (det negativa med att inte bo i hus!) & hon ska inte ens gå än! Aaargh..

Får se om jag köper något. Har så stor lust till det men jag har inte sååå mycket pengar kvar & dessutom så vet jag inte ens riktigt vad jag vill köpa hehe.. Kanske någon fin tröja till white, om man nu hittar ngt dvs.. Fanns ju en fin klänning/stor tröja typ på Gina men den ser faktiskt liiiite konstig ut så vette fan om jag tar den, dessutom vill jag inte ens ha den i vitt så får se! =)

Skriver senare när jag har kommit hem.

Pusspuss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0