FN-Rollspel dag 2!

Ojoj, höll på ända tills klockan halv 8 idag! Heeelt sjukt! Ända gången jag någonsin har suttit kvar så länge i skolan var under dagens Tajms! Det var också helt sjukt! Iaf, så blev Turkiets delegation (jag & Emma) skiiitsura över att vi ALDRIG fick allmän debatt! Dålig stil Iran, Sudan, Myamar (stavning??) & Syrien!!! + alla andra länder som är på deras sida som jag inte pallar rabbla upp, dessa länder satt nämligen närmast oss!

Ser trots detta fram emot imorgon då det är den sista dagen för FN-Rollspelet. Ska faktiskt bli lite sorgligt att avsluta det men jag hade aldrig orkat att ha det längre än 3 dagar!

Men säger nog godnatt här, är verkligen jättetrött! Ska kanske till Halmstad imorgon kväll & jag är ungefär 95 % säker på att jag åker så dvs att jag inte kommer att uppdatera på ett tag isf. Men nu vet ni iaf varför =)

Så ha det bra alla ;)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0