Fru ordförande, ärade delegater, åhörare & media

Så började morgonen för oss i JM, INT & SAM. Alltså FN-Rollspel, var sååå nervis innan så jag bokstavligt talat skakade & kunde knappt få fram några ord. Dock blev det bättre när vi väl hade satt oss i aulan & började lyssna igenom varje lands inledningstal. Detta kommer pågå imorgon och på Fredag. Okej, jag måste erkänna att det var rätt kul men det är så sjukt svårt ändå för det är riktigt många länder & man vet inte riktigt vad man har för relation till alla. Hoppas alla önskar Turkiet lycka till imorgon & på Fredag =P Eller vad säger jag, det vet jag ju att ni gör ;) hehe

Har inte så mycket mer att säga nu, väntar på att Emma ska komma in på msn för vi ska hooka vårat tal =) Så skriver väl senare ikväll, måste gå & ta av mig FN-Rollspels setet haha

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0