Godmorgon =)

Haha eller jaa, klockan är ju ifs 1 men aja =) Var nyss ute med Alex & ska äta frukost, eller brunch haha =D Börjar dagen tidigt ;) Tänker inte göra något speciellt idag, skulle antingen åka till Varberg för att min brorsas tjej ska jobba där & då tänkte jag att älskling kunde komma upp dit men han jobbar ju med så nej =( Om det inte blev Varberg så skulle jag dra till stan men alltså, det är typ försent. Eller egentligen inte men jag vet hur det blir, äta, fixa sig & det tar liksom ändå ett tag för jag pallar inte stressa.. Så jag tar nog det imorgon istället, måste vakna tidigare då med! Har fått sova ut 2 dagar i rad nu så det räcker nästan faktiskt. Lovet är ju trots allt bara en vecka så man ska väl inte ändra så mycket på tiderna! Så dagens planer är helt enkelt: sitta hemma & softa ;) haha

Måste bara tillägga att jag tycker det är högst irriterande när blogg.se ska uppdatera sin tjänst VARJE natt! Man orkar inte vara uppe ända tills 3-3:30 tills sidan är uppe igen men man pallar inte heller sluta gå in på blogg.se runt 1-2 eller vad det nu än är =/

Ska äta frukost nu =) Nej just det, brunch var det ju haha

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0