Hemligheten ute! ='(

Mmh & så var hemligheten avslöjad. Eller snarare berättad. Jag hoppas verkligen att detta får ett lyckligt slut för jag kan inte ens tänka mig hur jag skulle kunna fungera utan dig älskling! Du är mitt allt! Förlåt för allt dåligt jag någonsin har gjort mot dig! Älskar dig mest av allt!

- tänker tyvärr inte avslöja vad det är för er andra bloggläsare för det som har hänt är på tok för privat för att kunna skrivas i bloggen!

Puss!

Emma
2008-02-24 @ 01:34:49

älskling... vad har hänt nuu :/
jag finns alltid hos dig, är alltid vid din sida!!
glöm aldig det!!

jag älskar dig

Suss
2008-02-24 @ 01:54:47

Emma: Älskling, tack! Du betyder så mycket

Jenna
2008-02-24 @ 02:25:44

Aw tycker du? :) jättekul isåfall! :) skriver mest de som faller mig in :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0