Hemma från la schuuul!

Såååå gött att vara hemma eller =P Hade vääärldens dag idag, tack & lov var den inte såå jobbig för vi hade typ FN-Rollspel förberedelser hela dagen så alla lektioner, förutom IV-val var inställda, hade ALDRIG pallat att ha naturkunskap! Så tack =D haha.. Iaf, hade min första matlagningsdag idag & säger bara en sak: aldrig i hela livet att jag någonsin kommer arbeta med den gruppen iaf! Sa till läraren & jag får byta tills nästa gång. Emma, vänta bara tills du får reda på vem jag ska vara med ;) hehe

Nej nog pratat om skolan! Ska inte göra något speciellt idag, bara baka & kolla på tv =) Myskväll typ..

Har inte så mycket att göra nu i veckan men lite saker är det allt hehe..

Veckans to do

[ ] Köpa nagellack till fransk manikyr.
[ ] Köpa ett linne/tröja som jag ska ha på nordic.
[ ] Söka jobb, både vanligt & sommarjobb!
[ ] Köpa nytt block till matlagningen (gjorde aldrig det förra veckan)
[ ] Köpa hårfärg till mina nya slingor som ska fixas =)


Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0